Bank, bank, bank...

Sitter hemma i min lägenhet o försöker höra mina egna tankar genom allt oväsen. Hantverkarna som skulel varit här igå kom idag. De hade börjat riva ner allt när jag kom hem från jobbet. Vet inte hur mycket av jobebt som är gjort men det låter iaf förjävligt innefrån sovrummet. Som om de river mer än de fixar. Hoppas min internetkoppling håller sig igång så de inte är emot sladden eller telejacket som sitter där inne under fönstret. Hela huset skakar av deras bankande. Dessutom snackar de typ något baltspråk som jag inte förstår även om båda kunde flytande svenska o såg helsvenska ut när jag prata med dem när jag kom hem.

Har även ringt min goda vän LL o snackat skit en stund. Hon överaskade sin kille med mini julbord igår o det ska visst ha varit en rikig hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...