Helgen

Helgen blir nog inte rikigt så som jag tänkt. Hade sett fram emot sovmmorgon imon. Men så ringer min tele o i andra änden är det en hantverkssnubbe som glatt berättar att imorgon kl 07.30 kan jag förvänta mig att de komme ro ska fixa vidare med min balkong o dess dörr o fönster. Jejj! Eller inte. Så någon sovmorgon blev det alltså inte. Fick dessutom i uppdrag o leka vice hyresvärd o sätta upp en info lapp om detta då mr hanverkarsnubbe bara fåt ttag i mig o ingen av de 6 andra som bor i detta hus. Så jag som är van vid o skriva skyltar på jobbet tog fram arbets tuschpennan o gjorde en stor lapp o tjepa upp på ytterdörren till  byggnaden. Sen gjorde jag små lappar o gick o slängde in i allas brevinkast. Så nu hoppas jag att med mina o mr hantverkarsnubbes gemensamma ansträgningar så komem rinfon hinna gå fram. Om inte annat får de väl bara fixa jobbet hos mig så är iaf jag nöjd.

Vet bara en sak till som händer i helgen o det är att det blir julmarknad på söndag som jag ska försöka gå på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...