lilla julafton

Ns kom hem redan igår. Han ringde o frågade hur jag ville göra o så länge kan körde lugnt o utan stress så ville jag gärna han kom hem så fort som möjligt. Så på kvällen när han var hemma hos sig åkte jag dit. Han gav mig den julklapp han köpt till mig o sa att jag fick öppna den på direkten även om jaginte hade med mig hans. Det var en jätte fin fairy från agora gifthouse sweden. Hur fin som helst. O som han sa den passade mig.
Vi tittade på ett avsnitt av macGyver eftersom han stannat till i jkkpg o köpt en samlingsbox på mellandagsrean. Sen blev det sova.

Idag så vaknade jag av att Ns sprang upp i ill fart. Han mådde illa o har antagligen åkt på kräksjukan så det lär väl jag också få nu. HAr blivit en lugn dag med mer macgyver o lite spelande på datorn. Jag var inne en sväng i stan o handlade så vi inte skulel svälta ihjäl. Kolla även till min kägenhet o hämtade NS julklappar som han fick öppna när jag kom tillbaka.


Julklappen från NS ser ut som den till höger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...