Lita aldrig på en hantverkares tidsangivelse...

Tro det eller ej trots att jag försökte försäkra mig flera gånger om tiden o till o med var hjälpsam när det gällde o få ut info till mina grannar har inte hantverkarna kommit hit än. De skulel åka från jkpg kl 7 fick jag info om. Villket innebär att de SENAST borde varit här kl 8. Kl är 10 nu. Inte en nisse inom synhåll. Varför i hela jävla väröden var jag tvungen o kliva upp kl 7 en lördag om de ändå inte tänkte dyka upp? Har inte lust o sitta här hemma o vänta o behöva ha hela dagen uppbokad. Fick släppa iväg NS hem till sig för han hade inte tid o vänta på mig då en vän till honom kommer på fika om ca en timme. Så jag får sitta här o hoppas att nått händer snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...