Gymmet

Tänkte göra en liten presentation av mitt gym. Det är det nyaste gymmet (av 3 möjliga?) i stan o ligger på övervåningen i stationshuset. Det rör sig med andra ord en hel del folk förbi gymmet dagligen. För den som inte är bekant med Nässjö går det nog ändå lista ut att det är väldigt centralt. Ca 500meter ifrån stora torget. Tyvärr gör det äevn att parkeringsplats för mig som inte bor nära blir lite av ett problem. Får parkera en bit bort för o inte riskera böter.

Öppettider 2011

Ordinarie öppettider:

Måndag - Torsdag:   05.30 - 22.00

Fredag:                   05.30 - 21.00

Lördag:                   08.00 - 18.00

Söndag:                  10.00 - 20.00

 

Hemsidan: http://www.e3.nu/


Möbleringen av träningsmaskinerna ser lite annorlunda ut i dagsläget då det är inköpt en hel del nytt. Men i övrigt så är det så här det ser ut. Det ingår både bastu och solarie i lokalen.

E3 är ett sånt ställe som man slipper alla biffiga muskel apor på. visst finns det några men oftast är de inte där. Tycker det är extremt irriternade när det står en idiot i nått hörn med lite vikter o pustar, stonkar, stönar o skriker för o klara av det han/hon vill. Dem slipper jag oftast. Tyvärr måste jag erkänna att majoriteten av dem jag ser på gymmet vekrar vara 60+. Men eftersom det är en hel del unga där o tränar skulle jag tro att medelåldrn ändå ligegr runt 30-35.

PT:na som finns på plats heter Carolin och Ola. De är alltid trevliga och med mycket go i. Man känner sig motiverad att gå dit pga dem. De hjälper alltid till när de har tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...