Huvudvärk igen...

Har börjat få huvudvärk rätt ofta. Antingen beror det på att jag dricker för lite i jämförelse med hur mycket jag gör av med nu när jag tränar som en idiot helatiden. Eller så är det min syn. Gjorde en sån där laserbehandling av ögonen för två år sedan. ville slippa glasögon o linser o slängde därför 25000 på en operation. Nu tror jag dessvärre att min syn är åt skogen igen. Har nämligen svårt för o urskilja texter som jag annars kunnat se bra. Tex vägskyltar m.m. Märker det ofta på jobbet när jag inte ser skyltarna som hänger i taket en bit bort.

Om det skulle vara min syn blir jag ytters frustrerad med tanke på de pengar jag la på en operation om det nu inte höll mer än i två år. Då var det inte rikigt värt besväret. Måste nästan ta mod till mig o kolla upp detta.


Kommentarer
Postat av: mysan



Ska inte störa villa bara önska dej en fortsatt trevlig dag! :)

kram på dej vännen <3

2011-08-11 @ 12:37:06
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...