Ingen rutin

Första gången jag jobbade hleg på typ 8 veckor. Var riktigt märkligt. Kommer vara konstigt o gå till jobbet imorgon igen när man varit ledig jobbat ledig o så jobba igen. Blir ingen rutin på ens liv när man lever som jag. Hatar nya schemat som börjar fårn o med imorgon. Har jätte konstiga pass o jobbas så förbaskat lite i veckorna. Har dessutom noll ansvarstimmar så det komme rmärkas på lönen som kommer bli kass.

Niklas har fortfarande inte fått sin lön heller. Hoppas verkligen det blir fixat imorgon. Helst att den trillar in då så inte hans chef ska hålla på o krångla fö rdå kanske det dröjer ända till onsdag. Urk!

Dag i dag har annars vart lite upp o ner. Började med sovmorgon vilket var skönt eftersomd et blev rätt sent i natt. Somnade efter 02. Sen lite slömorgon inann det vart dags för gymmet. Niklas hängde med till gymmet för ovanlighetens skull. Blir alltid lite annorlunda när han är med. Kan inte köra på som vanligt. Han kör allt på mindre tid o int elika mycket skaer så han får sitta o vänta på mig. Då får jag damp o klarar inte va o köra på som jag brukar. Jag brukar ju tex köra löpbandet en havtimme som avslutning. Idag fick det bli 10 min ist.

Har denna veckan minskat med 1.4 kg. Känns rikigt bra. Då har jag inte vägt mig idag så det kan vara både mer elel rmindre. Men sist jag vägde mig så blir förändringen -1.4 kg sen i måndags. Riktigt bra resultat. Sen jag började väga mig så har jag minskat 2.5 kg.


Det blir 5 st sånna här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...