Så trött...

Det var ett helvete o vakna idag. Anledningen tilld etta är Blängen. Den dumma kattfan gick på toa kl 3.45 nånting. Antagligen så var detta världens grej för honom för sen började han sprinag som en galen olympiad i hela huset. JAg vaknade av allt ränandet som aldrig verkade sluta. O när jag väl vaknat kände jag även den oehört fräscha doften av kattskit. Min morgon började jätte bra si så där en timme innan jag egentligen behövde vakna.

Trodde jag skulle kunna somna om. Men eftersom mr överspeedad fortsatte leka maraton utan anledning somnade jag aldirg innan klockan ringde för o kliva upp. Jag avr på ett uruselt humör.

Som tur var gick det bättre på jobbet. Vi var tre som öppnade butiken idag. Tre av grundpersonalen, vi som varit med i några år. Så det gick smidigt, smidigt som tusan. När det var dags o öppna hade vi fått upp båda frukt o grönt, kött, kyl, mjölk, frys, torr OCH hunnit ha tio minuter frukostrast! Helt jävla amaizing! Detta gjorde ju att vi låg rikigt bra till inför hela dagen. Jag var iaf super nöjd med min prestation.

Resten av dagen gick rikigt bra den också. Funderade på o hoppa över gymmet eftersom jag är heltrött fortfarande. Men gick dit o körde mitt race ändå. O nu känner jag mig iaf pggare i huvudet om än rätt seg i benen.

Nu ska jag sätta mig o glo på true blood o bara njuta av tillvaron.


Kommentarer
Postat av: mysan

Helloj! :)

Allt bra med dej?

Kram

2011-08-22 @ 22:20:47
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...