Tudaij...

Det var riktigt segt o vakna i morse. Klev upp kl 5 eftersom jag var öppningspersonal idag. Orkade inte ens ställa mig i duschen så det blev en snabbtvätt av håret i handfatet. Behövdes bara blötas ner eftersom det tvättades kvällen innan. Men när jag lägger mig med blötthår så kortklippt som jag är nu så står det åt alla håll när jag vaknar.

Vaknade inte ens till ordentligt på jobbet. Var trött mest hela dagen. Det gick till o med över i huvudvärk så fick ta en tablett vid lunch. Då gick det som tur var över dirket o sen har det inte märkts av.
Det var med rätt tunga steg jag gick till gymmet. Men väl där vaknade jag till. Körde uppvärmning o sen styrka. Sen blev det lite kondis på det. Var nog där i mer än 1.5 timmar.

Svängde förbi Niklas på hemvägen eftersom han bad så snäll. Stackarn har det så tråkigt på jobbet när han har butiken. Finns inget o göra om de tinte kommer kunder o det kan man inte påstå att det kryllar av direkt. ahn hade dessutom glömt sin bok så då var det typ enbart stirra in i väggen som fanns kvar o göra.

Nrä jag väl var hemma sen kom det världens åskoväder. Så fick gå o dra ut alla kontakter för o skydda det som eventuellt skulle gå sönder vid ett nedslag i elnätet eller telefonledningar. Som tur var drog det förbi förhållandevis snabbt o inte så värst nära som det först verkade. Jag ville ju nämligen titta på True Blood så åskoväder stod inte rikitigt på min agenda. Jag må ha en laptop som man har batteri i. Men just min har förbrukat sitt batteri o det är helt kaputt. Så rycker man ur strömsladden dör datorn lika fort. Inga livsuppehållande funktioner här inte.


Seson 4 har väldigt mycket intressanta twister. Är väl bara förra avsnittet nr 6 som inte haft en "jag-dör-om-jag-inte-ser-fortsättningen-nu!!!" avslutning. Men det tog ju avsnittet idag igen med råge! Fy fan va spännande det är.


Kommentarer
Postat av: Susanna - living the dream

True Blood är väldigt bra :D

2011-08-09 @ 18:43:56
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...