Dags o skriva igen kanske?

Blir inte mycket uppdaterat här nu för tiden. Dels så vet jag inte vad jag ska skriva o dels har jag oftast fullt upp med annat för o orka brymig om o skriva på en blogg som ändå ingen är intresserad av (eller?).

Jobbar som en tok nu när det börjar närma sig jul. Har dock ledigt idag och på fredag. Det är kompensation för att jag jobbade helgen som var o det faktum att jag kommer jobba på julafton.
Spenderar dagen hemma. Är hundvakt åt Vilda som är min kära vän B1:s jycke. De har kommit ner från stoockholm för o hälsa på. Men idag är de på Gekås i ullared o shoppar o jag är hundvakt. De tittar förbi i eftermiddag o hämtar upp hunden innan de drar hem mot stockholm igen.

I övrigt vet jag inte vad jag ska berätta om men det trillar väl in lite mer inlägg. Ska uppdatera det här med träning strax.


Vilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...