Träning Vecka 48-50

Träningen har ju legat på en extremt låg nivå det senaste pga den där förkylningen. Sen har det varit svårt att få tillbaka motivationen. Var på gymmet en dag i förra veckan i lördags. Det var kämpigt. Det märks dirket när man inte hållt igång. Tänker dra igång sen igen efter nyår. Är lite svårt nu när alla röda dagar kommer o öppettiderna är annorlunda. Kan inte rikigt tima ihop träning - Jobb - socialliv då.

Nått som är positivt iaf är det att vågen står still. Det har varken rört sig upp eller ner hittills. Det känns bra så på den fronten har jag inte så mycket att ta igen. Tror dessutom att jag är tillbaka där jag slutade rätt snabbt om jag börjar köra hårt dirket när jag är tillbaka på gymmet. Men då måste motivationen vara på topp. Dessutom vågar jag inte lova att vågen fortsätter stå stilla ju närmare jul det blir. Julmaten lär ju sätta sina spår.

Kan även berätta att mina steg inte går särskillt bra heller. Kommer inte ens upp i 10,000 om dagen. Beror mest på att det blir så mycket kassa på jobbet.

Men som sagt det blir nya tag sen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...