Vecka 49

Nu vecka o nya tag, men känne rmig förbaskat o peppad o göra nått. ÄR lite förkyld o det har satt sig mest på halsen. Det tjockar igen o jag hostar o på nätterna är det så illa att jag vaknat av att jag inte får någon luft. Då ör det lite små jobbigt. Nu tex kan jag inte prata utan kraxar som en kråka ist. Ska därför försöka hålla käften in i det längsta. Drar strax till jobbet. Snön kom inatt så behöver ha lite extra tid idag ifa det är halt ute.

Jobbar till 14.15 efter det får vi se vad halsen o korppen säger om en tur till gymmet. Ska försöka ta mig dit men vet inte om det är supersmart. Har iaf förberett mig o kan gå dit om jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...