- gratz bro!

Igår så fyllde min bror 21. Så efter jobbet o när NS kommit hem bar det av ut till mina päron. På vägen stanna vi till vid NS andra jobb så han kunde få snacka med sin chef.

Hemma hos päronen bjöds det på god middag med vin. Efteråt inväntade vi min syster o hennes kille som hade lite längre att åka o därför inte kunde komma till middagen. När de väl var framme blev det kaffe och tårta o efter det häng i den lilla tv soffan med hela familjen. Det blev rikigt fullt.
Var bara yngsta syrran som inte hade något bihang med sig så det är på tiden hon skaffar någon. Upplevde att brorsans nya tjej var rätt blyg.

Snet var vi hemma sen igen o Ns var super trött o vi somna som döda båda två. Jag vaknade mitt i natten av att jag inte kunde sova för att det var så varmt. Då hade vi ändå balkongdörren öppen. Men fick lägga mig närmast den o byta plats med NS så då blev det bättre. Vaknade igen vid 4 tiden av att en traktor eller nått höll  på o körde undan snö eller liknande från gatan. Det lät precis så iaf även om jag inget såg. Detta höll nog på i en halvtimme innan jag fick lugn o ro o kunde somna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...