1 - Presentation av mig själv.

Jag kan ju börja med o säga det att jag tänker inte presentera mig särskillt utförligt just av den anledningen att jag vill inte outa mig för mycket på bloggen. Jag struntar i om folk kanske kan lista ut rätt enkelt vem jag är men jag tänker inte hjälpa till onödigt mycket.

Jag kan börja med o säga att Tili är inte mitt riktiga namn. Min ålder ligger på 20+. Jag är särbo o bor i en mindre stad i södra sverige. Jag jobbar i en butik som tillhör en "kedja" som finns lite överallt. Jag är uppvuxen på landet o nu är jag alltså stadsbo men trivs väl så där halvdant.

Jag tränar en hel del på gym som ligger i samma stad som jag både bor o jobbar i. Gillar o spela en del spel både på ps3 och datorn. Sen bloggar jag ju o följer även en del bloggar. Läser, när jag hittar böcker som är intressanta.

Jag har ett förhållande med mr NS som jag alltså inte bor ihop med även om det kommit på tal mer o mer så det kan förändras framöver. Vi har hållt ihop sen november (inget exakt datum där) men kännt varandra i ett år i april.

Det är väl en kort med rätt inringande del av mitt liv. Mer info får man stalka sig till i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...