4. I min träningsväska

För det första så är ehla min tränsingsväska en enda reklamväska för det gym där jag går. Det var nämligen så att de beställde in speciallgjorda väskor med sina färger o sitt tryck. Jag tyckte dem såg bra ut o köpte mig en. Hade nämligen ingen vettig innan o denna blev super bra. Är dessutom lite kul o gå över stan när det är så uppenbart vart man tränar i o med väskan.

I väskan finns då mina träningskläder. De varierar men oftast är det ett par svarta mjukisbyxor, en svart t-shirt med ett fantasy tryck på (inte alls så "hej denna är köpt på en byhålemarknad" som det låter) min ena sportbh också svart, strumpor av varierande färg beroende på, träningsskor som är svarta o rosa, en handduk, svart (:D) en hudkräm, lås och nyckel  till omklädningskåpen, ett schema över styrkepass och sist men inte minst en tom merflaska smak päron som jag använder som vattenflaska.

Detta var innehållet i min träningsväska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...