5 – Min kärlek.

Min kärlek det måste ju vara NS det.

Han o jag fick kontakt via internet på ett community lite innan påsken 2010. Vi pratade o kom fram till att vi nog gärna ville träffas. Så efter middagen på påskdagen så åkte jag hem till honom för o se på film. Det blev inte bättre än att jag inet kom där ifrån utan blev kvar.

Vi fastna dirket för varann. Eftersom NS hade hus o jag en lägenhet som jag vantrivdes i flyttade vi ihop rätt snabbt. Allt gick faktiskt i raketfart. Så när sommaren kom o med det gemensam semester så hade all energi gått åt o vi hade stressat fram förhållandet fullständigt. Så det blev att vi gjorde slut o jag flyttade. Efter några månader av stillhet och försök till o reda ut varför saker o ting inte fungerat så började vi sakta träffas igen. Vi satsade på o försöka vara vänner. Men det höll inte särskillt länge.

För när vi väl tog det lugnt o gjorde roliga saker ihop igen så kom alla de gamla känslorna tillbaka igen o allt kändes bra. Vi beslutade att det skulle bli vi igen o den 4 december gick vi ut med det officiellt att vi försöker igen. Den här gången har vi bestämt för o ta allt mycket lugnare. Vi har dessutom pratat MASSOR om vilka förväntningar o drömmar den andre har så det inte blir missförstånd o stress. Flytta ihop kommer vi o göra men inte förrens det känns rätt igen o inte lika snabbt som sist.

Lite mer om just NS som person:
Han är 3 år äldre än mig, han kommer ursprungligen från en stad 15 mil bort men hamnade här där jag bor för många år sen. Pga jobb blev han kvar. Han har hela familjen där uppe, så ska det hälsas på får man ägna en helg åt det för att det ska vara värt resandet.
Han är lite prylgalen o gillar o slänga pengar på spel o data grejer.
Han är duktig på att lyssna o uttrycka sig, vilket gör att det är mycket lätt o föra en vettig diskussion.
Vi har likannde intressen o trivs med att göra ungefär samma saker.
Han är typen som kan överraska en med o ha städat hela min lägenhet när jag kommer hem från jobbet bara för att han kände för o göra mig glad.
Han har lite för stor kärlek till musiksmaken D&B. Jag orkar inet alltid med det lika mycket som han älskar o lyssna på det.
Han hatar o handla kläder vilket syns väl i hans garderob där det mesta börjar bli för utslitet. Så jag brukar köpa nått plagg om jag ser nått som verkligen skulle passa honom.
Han har massa knasigheter samlat på sin dator. Bland annat bilder på kul eller intressanta grejer. Så därför lägger jag upp en av bilderna som jag hittat där.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...