7 veckor i lägenheten

Igår efter jobbet ringde NS mig o berättade att han skulle jobba i samam stad som min lägenhet befinner sig fram till vecka 13. Vilket innebär att han kommer bo hos mig i min lägenhet under den här tiden. Detta i sin tur innebär att båda kommer spara en massa penga rpå bensin m.m. Dessutom komme rjag kunna plåga honom med att GÅ till jobbet varje dag o dessutom blir det lättare o springa till gymmet då vi slipper tajma in det med bilar o så.

Pga detta fick det bli en rensning hemma hos mig i kylskåpet o sen åkte vi iväg o storhandlade ihop så vi kunde fylla mitt kylskåp o skafferi med allt som kan behövas ett tag framöver nu. När NS är på det jobb han är nu så är det viktigare att han har med sig matlåda än i vanliga fall. Men jag ska kolla med honom om det inte finns en liten möjlighet under de här veckorna att det går o fixa så vi båda kan äta lunch ihop mom han kan gå hem till mig på sin rast. Men har inte alls koll på hur det funkar o om han får lämna sin arbetsplats på det sättet eller ej.

Detta ihopflyttande har även inneburit att jag ägnat hela förmiddagen åt o fixa lite i lägenheten för att detta ska bli så bra som möjligt. Största problemet är NS kläder. De får nämligen inte plats någonstanns. Så jag har stuvat ner dem i resväskor o ställt dem under sängen för attd e inte ska ligag framme o drälla. Mian FÅ garderober är redan smockfulla med mina kläder o mer går inte in. Det är omöjligt. Har bara tre st där verkligen ALLA mina kläder ska få plats. Till o med skor o ytterkläder är i dem så det är totalt fullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...