Alla hjärtansdag firande

NS o jag bestämde oss för o byta resturange. först hade vi tänkt åka till min favorit som ligger i grannstaden. Men pga väder o att det var rätt sent så ändrade vi oss o tog en liknande här i min stad ist. Det visade sig bli ett bra val det också.

De flesta verkade vilja köpa med sig mat hem så det var inte massor med folk som man fick trängas med. Vi satt vid ett bord o mös o åt gott medans vi prata om precis allt möjligt men en hel del om framtiden.
Det har blivit mycket prat om framtiden för mig o NS det senaste. Men tror att det är det vi behöver prata om för o veta vart man har den andre o vad denna vill, med tanke på att det var det som gjorde att vi var tvugna till o ta en paus när allt bara rusade på i två oliak riktningar sist.

Det blev en toppenkväll precis lagom för oss två.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...