Egentid

Sitter hemma i min lägenhet för en gångs skull. Känns rätt ensam, tråkigt o ovant. Har precis ätit o sitter o väntar på att NS ska ringa. Han är bortrest i jobbet o kommer hem först imorgon. Han lånar min bil så jag bor i lägenheten för att kunna ta mig till jobbet utan att ta bussen. 

Eftersom NS var tvungen att åka tidigt skjutsade han in mig till jobebt samtidigt. Så har jobbat mellan 7 och 15 idag. Känns i benen nu att jag gått en hel del idag. Både på jobbet o sen när jag fick gå hem från jobbet.

Nu ska jag unna mig att slöa framför tv:n eftersom det var ca två veckor om inet mer sen jag gjorde det senast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...