fullt ös medvetslös...

Anledningen till att bloggen varit dåligt uppdaterad beror dels på att jag jobbade i helgen, dels på att jag var ute o festade i helgen, dels på att jag var bakis i helgen o dels på att jag inet hade lust i helgen.

Men nu är det måndag o nya tag. Har precis kolal tpå film. "let me in" en annan vaersion av låt den rätte komma in baserat på boken med samma namn (tror jag). Har jobbat idag o sen har jag o NS fixat i ordning för o bo ute hos honom denna veckan. Vi orkar int eligga o trängas i min lilla säng o sova dåligt längre utan nu blir det hans dubbelsäng ist. Nog för att jag får bättre sömn men får kliva upp tidigare när jag ska till jobbet eftersom jag är halvvägs till grannstaden när jag bor här.

NS var lite trött på o bo hemma hos mig nu. O jag hade inget emot lite förändring så då bytte vi o bor hos honom ett tag. Som det är sagt nu så flyttar vi antagligen ihop till sommaren. Men det är inget bestämt ännu även om det skulle bli billigast för oss båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...