Långdraget...

Äntligen är jag hemma efter en riktigt seg dag på jobbet. Jobbade mellan 8-17 idag. För det första var det super svårt o kliva upp idag. Var mega trött o hade noll motivation att gå till jobbet. SOm tur var vart aldrig arbetsupgifterna särskillt tråkiga eller svåra. Det blev bara lite segt när jag skulle inventera en massa i butiken som tog mycket längre tid än väntat o dessutom blev lite tjatigt i längden med allt räknande. Det gjorde också att min lunch blev förskjuten först en halvtimme. Sen en timme för o sen blir ytterligare försenat. DEt slutade med att min lunch blev förskjuten 2.5 timmar. O då hade jag ändå valt o ta sen lunch. Så jag vart så hungrig att jag blev illamående o efter det fick jag huvudvärk som fortfarande sitter i.

Sen nu innan jag skulel gå hem precis kallade vår distriktschef in oss på specialmöte om den dåliga stämningen i butiken mellan personalen. Blev en massa snacka om det o varför det är som det är. Jag tror tyvärr itne det kommer bli bättre trots detta möte. Men hoppas kan man ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...