Morgonstund är jävligt seg ibland!

Det var riktigt rikigt jobbigt o ta sig upp idag. Panik duschade så jaghann med o krypa ner under täcket en stund till. Sen panik fixade jag mig i ordning o kröp ner under täcket ytterligare en sväng innan detvar dags o åka.
Var tvungen o va ute i god tid. Det är nämligen så att min bil har krånglat med o starta på sista tiden. Så ville veta att jag inte behövde gå till jobbet. Hade tur o bilen startade. Men det betyder inte att problemet var löst. För när bilen väl startar måste jag köra den en stund för annars får jag defenetivt inte igång den när jag försöker nästa gång. Så Jag fick ta en sväng utanför stan o in igen inann jag drog mig till jobbet. Då är det bra o ha lite extra tid.

Jobbade till kl 15 ungefär. Fick igång bilen precis så den var fortfarande inte nöjd. SKjutsade ner min kollega till stationen o sen ringde jag några samtal. Kunde komma fram till att jag skulle dra iväg till min bror som skulle hjälpa mig o sätta i ett nytt bilbatteri i bilen för o se om det blir bra nu eller om det helt enkelt är nått elfel på bilen.

Bror hjälpte mig superbra så nu ska jag bara föra över lite pengar till hans konto som betalning för batteriet som inhandlats. 1039kr toror jag det gick ppå för ett riktigt riktigt bra batteri. Så snacka om att jag blir putt om det nu visar sig att det inte var batteriet det är fel på utan nått annat skit så detta också laddas ut lika fort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...