Road trip Stockholm

Helgen spenderades i huvudstaden hos min kära vän LL o hennes bihang SE. Vi åkte upp på fredagen direkt när NS kom tillbaka från sin road trip med jobbet. Han fick åka MÅNGA mil den dagen. Det var super lätt att hitta när vi närmade oss. JAg var gps kontrollant på NS mobil. Den visade en väg men jag tyckte vi skulle ta en annan enligt mig närmare väg. Så utan att säga nått till NS som körde börja jag guida den nya vägen ist. O det gick galant.

Väl framme blev det lite tjöt för o ta igen tiden samtidigt som vi gjorde i ordning allt bagage vi haft med oss. Efter det vandrade vi iväg till en indisk resturang där vi delade en flaska rött o åt jätte god mat. NS testade nått jätte starkt som hette vindaloo (stavning?) som han tyckte om så som jag förstod det. JAg smakade hans mega starka mat men tyckte det var aldelles för enformigt att bara känna hur det brände av kryddor i hela munnen.

Lördagen spenderades på ett köpcenter där vi knallade runt o glodde i alla möjliga butiker. Vi åt ute o tog även en fika senare. På kvällen blev det lite snacks framför tv o melodifestivalen som jag bara tycker är SÅ segt. Men tyckte det var rikigt kul med dessa extrem tabbar som blev i slutet.

Söndagen var seg i början o sen begav vi oss till världens största IKEA o vandrade runt där ett tag. Sen var det packa o att bege sig hemmåt som stod på schemat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...