Vakna med huvudvärk

Trots sovmorgon vaknade både jag o NS tidigt. Har inte varit så äckligt varmt hemma hos mig inatt så vi har kunnat ligga o hålla om varann hela natten. Vilket har varit supermysigt.

Tror att anledningen till att man vaknar mer o m er tidigt beror på det faktum att solen börjar gå upp på morgonen o verkligen skina. innan har den antingen varit sent uppe eller dold bakom moln. Men nu lyser det rakt in i rummet. Är det för ljust kan iaf inte jag sova.

Tråkigt nog så vaknade jag även med huvudvärk. Men den verkar ge med sig nu när jag varit uppe en stund. Sitte rhär o kollar runt på nätet för o uppdatera mig om vad som hänt under natten. Samtidigt kokar jag frukostägg som precis blev klara. NS sitter vid tv:n o kollar på nått bilprogram o vi är rätt morgonslöa båda två.

Vi ska efter frukost packa ihop alla smutstvätt som finns här hemam hos mig o be ge oss hem till NS. Jag har delad tvättstuga med alla andra i det här hyreshuset medans NS har en helt egen. Så för att kunna tvätta i lugn o ro, mest bara kunna låta tvätten hängtorka i tid. Så åker vi hem till honom med tvätten den här gången. SKa nämligen tvätta en massa dukar o gardiner från jul så blir extra mycket tvätt den här gågen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...