Wöff

Ensama kvällar som denna får jag en extrem WoW abstinens. Det vill säga jag vill sepla World of Warcraft. inte blir det bättre av att jag följer en blogg via bloglovin där en tjej ofta skriver om sin mage som hon lirar på. Var många månader sedan jag slutade nu o jag tänker hålla fast vid o inet börja igen även om jag behållt mitt konto o alla chars. Spelet är iaf avinstallerat från datorn.

Försöker hålla min abstinens i schak genom o spela andra spel. Har ju varit mycket Minecraft på senaste. Men just nu ligger servern nere tills dess att Ns kommer hem igen o startar upp den. Kan spela på mitt singelplayer spel om jag vill men det är inet alls lika skoj som på servern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...