Död? Nä inte direkt...

Nu var det ett tag sedan jag skrev här o jag har ingen bättre förklaring än att jag inte haft lust. Eftersom bloggen är min o jag gör som jag vill med den blev det därför inget skrivet heller.

Har haft en del o göra det senaste. Dels har jag varit på gymmet i princip varje vardag. I Helgen var vi o hälsade på NS mamma, pappa o syster. Alla bor de på tre olika ställen o dessutom en bra bit härifrån så helgen spenderades på resande fot. Dessutom spenderades nätterna i en liten sketen 90 säng där både jag o NS trängdes. Första natten hade vi dessutom bara en kudde. Men det löste jag genom o använda NS arm som kudde eller min egen. Vilket resulterade i att jag vaknade si så där 15 gånger av att min egen arm somnat när jag legat konstigt på den. Natt nr 2 vaknade jag av panik från den fallande känslan o höll på o trilla ur sängen då NS knuffat ut mig på kanten.

Blev en jäkla massa onyttigt hela helgen också. Hela 3 gånger åt vi på Donken (McDonalds) rikigt illa egentligen. Men ibland så blir det så när man är ute o åker hela dagarna.

Har spelat en massa mindcraft också. Jag o NS spelar ihop nu för tiden på en server som han skaffat. Det är rikigt skoj o tiden rinner snabbt iväg där.

Sen har jag som vanligt jobbat. Så blir det även idag. Därför jag sitter här nu o skriver så tidigt. Har helt enkelt en stund över så här innan jag ska sätta mig i bilen mot jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...