En dag i mitt liv

Dagen började redan kl 5 ungefär när jag vaknade. Jag var klarvaken o kunde inte sova. gick upp o tog ett glas vatten o gick o la mig igen. Låg nog vaken i en timme ungfär innan jag somna. Sen vakna jag igen o den här gången va det inget skoj uppvaknadne. Vaknar nämligen av att jag skriker rakt ut i en mardröm.

Hade drömt att jag o NS befann oss i ett hus på landet. Det hade varit storm o vi skulle ut o kolla hur mycket glas som blåst sönder på en altan. Där hoppar det upp nått i ett fönster o jag vaknar av mitt skrik.

Så gör även NS som på dirketen fattar att jag drömt mardröm. Men eftersom jag förstår det lika snabbt själv blir det inte så jäkla hemskt o jag somnar snabbt om igen. Kl 07.30 ringer larmet o jag är nu trött som tusan. Ligger kvar till kl 8 innan jag pallar mig ur sängen. Blir lite stressigt eftersom det är meningen att jag ska lämna in bilen på service kl 9. Men kommer i lagom tid. Skulle släckas lite tvåor från besiktningen som firman jag köpte bilen tagit på sig.

Ns skjutsar sen hem mig till min lägenhet därjag pillar med allt möjligt medans han drar iväg för o möta upp sin chef o fixa lite. Kl 12 ungefär hämtar han upp mig igen o vi drar hem till honom. Jag ägnar första stunden hemma hos honom åt att skotta undan alla snö som inte NS brytt sig om.

Sen ägnar jag ett bra tag till att fila på mitt CV o det ansökningsbrev som jag vill kunna lämna in. Blir faktiskt ganska nöjd. Så nu ska det bara skrivas ut så man kan få lite andra bedömningar innan man går o lämnar det till olika ställen.

Lagar lite middag, det blev spagetti med köttfärssås som verkade mycket uppskattat. Vi kollar även på en film, Prince of Persia. Men då ringer de från bilfirman o säger att bilen är klar så fick göra ett avbrott för o hämta den. Hem o tittatde klart på filmen o sen drog vi iväg till gymmet o tränade. blev kondis idag. Känner att jag behöver sattsa på det i första hand nu när det varit en slö månad.

O nu efter gymmet sitter jag här med en ask vinddruvor o slö surfar framför datorn medans NS sitter en bit bort o spelar GT5 på PS3an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...