Glömde vad det är för dag idag.

Syrran ringde nyss. Här är konversationen:

Syrran: Hej! Hur mår du?
Jag: Bra i jämförelse med hur jag mådde igår, mycket bättre om jag jämför med dagen innan dess.
Syrran: Kommer ni hit ikväll?
Jag: vadå eller?
Syrran: Ja det blir ju tårta!
Jag: Vadå eller?
Syrran: Mamma fyller ju år!
Jag: Oj då! Det har jag glömt. O jag som till o  med snackat med henne idag. Får skylla på att hon väckte mig när hon ringde. Dags o ringa henne o idiotförklara mig själv. Vi hörs!
Syrran: hejs!

Så ringde till mamma o ba om ursäkt för min glömska. Hon bara skrattade o sa att man ahde rätt o glömma sånt så som jag mått det senaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...