Jobb från morgon till sena kvällen.

Blev inte alls som jag tänkt mig idag. Skulle jobbat mellan 7 och 15 idag. Men nu vid 10 fick jag veta att min ena kollega har suttit på akuten med sitt barn hela natten så hon kan inte jobba o sen ringer en annan kollegas man o berättar att hon ligger på sjukhuset o har också gjort det hela natten. Så vi är två man kort. Eftersom alla ansvariga jobbade morgon bestämdes det att jag fick gå hem o sen komma tillbaka till jobbet kl 13.30 o jobba till stägning. Så idag blir det en lång dag. Men ibalnd måste man va snäll o ställa upp. Hoppas jag slipper jobab i helgen bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...