Lasange, tårta och magknip.

Till o börja med ska jag nämna det faktum att jag färgade håret igår. Ville ha en röd/brun färg. Det blev mest rött. Men så kan det gå. inte super nöjd med resultatet. Men har så pass kort hår att det löser sig snabbt med utväxten och omfärgning.

Blev en tur ut till päronen för att vira mammas födelsedag en dag försent. Där bjöds det på lasange o lite senare tårta. Hade en rikigt trevlig kväll. Blev rätt sent så väl hemma igen blev det i princip sängen på direkten.

Vaknade av att jag hade världens magont inatt, magen var alldeles svullen o stel. Mådde illa igen, tankarna flög dirket till att nu kommer jag spy som en katt och må dåligt som tusan imorgon. Låg still i sängen o bara hade ont en stund för o konstatera att det här funkar inte. In på toa o där blev det en otrevlig stund med mig, magen o toastolen. Hjälpte inget vidare. Så la mig i sängen o bara hade ont. Drack ett stort glas vatten o bara väntade. Till sist måste jag somnat o i morse när jag vakna så va det inte lika farligt. Känner att det gör ont i magen. Men inte på samma sätt. Ska till och med gå till jobbet för att se om jag klarar av en dag. Borde göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...