Nyår

Nyår blev inte alls som det var tänkt. Fick en obehaglig överraskning innan jobbet som jag inte tänker gå närmare in på men den gjorde att hela dagens planering förändrades. middagen blev inställd o ist blev det lite lugnare start på kvällen innan NS polare JM tittade in. Vi spelade olika spel o hade skoj fram till midnatt då vi tog oss upp till vattentornet o kikade ut över hela stan på alla fyverkerier. Jag var trött som ett djur o orkade inte hålla mig vaken längre än till kl 2. Så runt där gav JM mig tillåtelse att gå o sova i o med att han bestämde sig för o gå hem.

Nyårsdagen blev någon form av bakisdag trots att varken jag eller NS drukit nån vidare alkohol. Vart bara champanjen som det skålades i vid 00.00. Vi tittade på film (ciderhusreglerna) NS hade inte sett den innan vilket gjorde att jag kunde lura på honom den trots att jag antog att han skulle tycka den var rätt dålig. O han erkände rätt snart att han tyckte den var "knepig".

Som många med oss gjorde samma dag blev det pizza. Jag hade inte handlat o det enda som var öppet i stanvar konsum. Dessutom var vi för lata för o behöva ställa oss o diska för o kunna göra mat för o sen diska igen.

en slappar dag som hete duga.

O i går blev det jobb för min del. NS åkte iväg o fika med en vän o fixade hemma hos sig. O till min överraskning när jag kom hem till mig hade han även städat där. Mycket uppskattat kan jag säga. Så det var en förvånad jag som ringde upp honom för o kolla så jag inte haft inbrott av någon med städmani.

Kvällen spenderades hemma hos NS där det blev mackor, tv o sims3.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...