ologiskt

Igår fick jag en rett fullspäckad dag på jobbet. Jag jobabde kväll o hade ansvar för stägningen. Rätt snabbt när jag kom till jobebt så satte jag o chefen oss ner o pratade om dagen. Vi gick igenom vad som skulle göras o hur lång tid det skulle ta. Mitt pass var ca 6 timmar långt. Lite kortare egentligen. Vi kom fram till att alla uppgifter jag ahde skulle ta minst 7 timmar o då var det ändå några extra uppgifter o dels att sittande i kassan inet medräknat. Ändå tyckte chefen att det var helt klart att jag skulle hinna. Då hade jag verkligen satt minigräns på hur lång tid vart uppgift fick ta. Hade det hur stressigt som helst o allt blev bara halvdant gjort hela kvällen. Hatar sånna dagar när man inte blir nöjd med sitt arbete.

Fick även en liten kul kommentar av DC:n det vill säga distriktschefen. Han o jag brukar inet alltid komma överrens o jag är rätt säker på att han ogillar mig av nån anledning. Den här kommentaren jag nu närmner är väl ett litet bevis på detta.
Jag avr inne på kontoret för o växla åt ena kassörskan. Vårt kassaskåp står precis bakom dörren in till kontoret. Vilket gör att har man dörren till det öppen så flyger den i hög fatr mot kassaskåpet om någon öppnar dörren in till kontoret. Nu var det så att DC kommer in. Man hör när någon sätte rnyckeln i låset så jag hojtade helt enkelt till för att han inet skulle slita upp dörren. Jag säger då när han kommer in sen att "Det vore ju tråkigt om man fick skallen inklämd" o han svarar helt allvarligt "Det beror ju på hur man ser det" Jag började skratta o sa spydigt " Jo du hade väl inte haft något emot det" o han svarar " Nej, rikigt så elsk är jag faktiskt inte". Så han håller iaf med om att han inet är snäll alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...