Snö igen

Vaknade lite innan det var tänkt att NS skulle upp idag. Började undra varför så jag var tvungen o fråga honom när han egentligen skulle upp så vi inte försovit oss o jag råkat stänga av hans larm i sömnen. Men han skulle få sova hela en kvart till innan larmet ringde så ingen fara där. Jag somna om o sov tills mitt larm ringde kl 9. Då ringde jag jobbet o kollade va det var chefen ville att jag skulle kommit in o jobbat extra med i dag. Vi kom överrens om att jag tar det lugnt från jobbet idag också o kommer in två timmar tidigae imorgon ist. Något jag tyckte lät mycket bättre än o behöva åka in för några timmar idag.

Har visst snöat igen under natten. Känns väl så där lagom bra. Trodde att mer snö skulel hinna smälta bort innan det kom ny. Vill inte ut o åka när det är blankis under snön heller. Men idag ahr jag inte mycket till val. Måste in o kolla till lägenheten o hämta lite grejer handla m.m.

Är inte så skoj om jag fått nån post jag måste ta hand om omgående eller liknande.


Kommentarer
Postat av: Ntherése

Var med och tävla om titeln dagens blogg på min blogg!:) änmäl digpå den här länken,http://detjagbrinnerfor.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html. lycka till!:)

2011-01-12 @ 13:05:13
URL: http://detjagbrinnerfr.blogg.se/
Postat av: Emma

hej ! sjukt fin blogg du har :D

allt bra med dig?

kolla gärna in på min blogg en snabbis !

kram :D <3

2011-01-12 @ 13:15:44
URL: http://etzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...