Upphittat

Igår var vi som nämnt o tittade på bio i storstaden. Efteråt bestämde vi oss för o dra förbi donken o äta lite. Jag passade på att gå på toaletten. Väl där fick jag syn på att det låg ett litet minne på golvet. så jag tog lite papper o plockade med mig minnet. Det var ett litet 8gb till mobiler.
väl ute hos grabbarna igen berättade jag om detta o vi bestämde oss för o titta vidare påd et efter maten i bilen på väg hem. Sagt och gjort.

I bilen kunde jag konstatera att det passade i min mobil. Nu började det spännande att ta reda på va som fanns på minnet. Tyvärr va det inget spännande. Det fanns några få kort o 38 låtar. Allt tillhörande någon som såg ut som en typisk Achmed eller kanske Mohammed i ca 16 års åldern. Så idag hemma så formaterade NS minnet så det går o använda som ett reserv.

O nu till alla som tycker att jag inte skulle tagit med det hem. Vem som nu ägde minnet så gick det inte på något sätt att se det med hjälp av det osm fanns på minnet. Så att kämna tillbaka det till dess rätta ägare var alltså omöjligt. Hade jag låtit det ligga kvar hade knakse nästa person trampat sönder det eller använt sig av innehållet på minnet på fel sätt. Hur nu det skulel gått till eftersom det bara fanns någta få bilder på vilt främmande männsikor som inte hade varit till intresse för någon annan än ägaren av minnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...