Bil service

Imorgon är det äntligen dags att lämna in bilen på service. Detta är någpot som varit planerat länge men ekonomin har inte rikigt funnits så därför har det dröjt. Men nu äntligen. Så kl 7.00 imorgon ska bilen vara på verkstaden. Eftersom jag annars har sovmorgon så är det lite väl tidigt. Så jag tog hjälp av min mamam som tyckte jag skulel ringa min morbror. Sagt och gjort. Jag körde in bilen idag till verkstaden och fick låna min morbrors bil tills imorgon när jag kan hämta min egen ist. Nu hoppas vi bara att det inte kommer krångla något med bilen och att det håller sig runt den prissumman som verkstaden sagt. Vill inte stå där imorgon och det visar sig bli mycket dyrare än de sagt för då har jag inte råd. Har lagt till en 1000 över va de sagt att det ska kosta ifa ifa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...