Semester

Nu är det ju bara 2 veckor kvar till min semester börjar. Jag ser fram emot ledigheten men bävar inför o sen behöva komma tillbaka till jobbet. Jag tror nämligen att mitt ansvarsområde NF kommer va ett jävla kaos efter min semester. Det är nämligen inte en jäkel på jobbet förutom mig som kan sköta det där ordentligt. Det kommer fuskas med både byggande, komprimernade o återsändningar. ORdningen på lagret vågar jag inte ens föreställa mig. Funderar på o sätta mig o skriva ihop instruktioner om hur man ska sköta NF som jag sen ska skriva ut bara för att det ska följas noga. Kunde va bra o ha framöver också. GJorde en sån lista en gång i tiden men den verkar ingen br sig om så dags o göra en ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...