15 – Mina drömmar

Frågan är hur man ska tolka denna delen av listan. Mina drömmar som i, drömmar jag drömmer på nätterna eller det mest troliga mina drömmar som i, mål jag vill uppnå här i livet?

Mina drömmar här i livet ska jag försöka göra rätt kortfattat, men troligtvis blir det jäkligt lång ändå.
Just nu är de iaf inställda på ett liv ihop med NS, till o börja med den här ihopflyttningen. Sen så funderar båda två på att hitta ett nytt ställe o bo på. Så då o då sitter vi o tittar på hemnet för o se vad det finns för utbud. Jag triv nämligen inte med o bo där NS har sitt hem just nu. Jag kan överväga o bo där tills vidare men jag vill definitivt därifrån nångång i framtiden.

Utöver det så är väl mina drömmar rätt lutande åt det där med svenssonliv. Villa, volvo och vovve. Villan får jag ju om jag flyttar ihop med NS, om vi modiferar lite så kanske min saab kan få bli en volvo ist. Det är ju iaf en kombi. Och vovven får nog bli en katt eller kanske en bebis beroende på vad ödet ger en först.

I mina drömmar ingår även ett nytt jobb, eller förhoppningsvis bara bättre förhållande på det man har nu. Skulle bara vissa skaer förändras skulle jag åter igen trivas superbra på mitt jobb.


Om vi går över till de natliga drömmarna ist. Ja jag tänker inte ens försöka. Jag drömmer allt möjligt. Men alltid svårt o komma ihåg. Jag o NS brukar prata om vad vi drömt om. Eller iaf jag brukar berätta om knasigheter jag drömt. Särskillt om det är på morgonen när man precis minns allt också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...