23. Detta skulle jag vilja utöva

Jag skulle vilja gå på gruppträningar. Där man alltså är en större grupp som utför saker. Det finns tillgängligt i min stad. Men tyvärr är det på fel gym o vid helt fel tillfällen. Så jag kan inte gå. Kanske går det betala bara för o gå på dessa pass men har inte kollat upp det så noga då det visar sig att jag nästan alltid jobbar när passen är. Jobbar ju oftast kväll. När jag slutar är det för sent.

Det jag menar med att det är på fel gym är att det inte finns sånt på mitt gym. Mitt gym är litet o har inte plats för sånna gruppträningar. På det andra gymmet hänger det mest "anabolastinna spännbögar" så jag gillar inte o gå dit. Känner mig lite otrygg med o träna sent om det bara är en massa killar där som ser ut som övergödda gorillor o låter likadant. Så är det inte gymmet där jag håller till nu. Jag är ju ofta o tränar på konstiga sena tider då gymmet är obevakat o man tar sig in med kodbricka.

Med den ekonomin jag har finns det inte utrymme för att ha årskort på ett gym o betala för pass på ett annat som man sen kanske ändå bara kan gå på nått enstaka då och då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...