26. Så sover jag

Jag brukar försöka gå o lägga mig runt 22 tiden varje kväll. Det brukar passa lagom till när man ska upp dagen efter. JAg vill för det mesta sova 8 timmar. Ibland mer o ibland mindre. Kan klara mig på bara 4 timmar om det skulle vara så. Jag brukar oftast sova på mage eller på sidan, vänd åt  höger ett från sängens fotsida, på höger sidan av sängen. Jag brukar gossa med NS innan vi somnar, men för att somna måste jag komma ifrån hans kroppsvärme som annars håller mig vaken. Nrä jag sover vill jag ha det svalt. Sängen ska helst va lite mjuk, inte så hård som den madrass som jag sover på i NS säng nu.  Det måste vara helt mörkt i rummet. Annars har jag jätte svårt för att somna. Jag kan inte ha tv, dator eller liknande i sovrummet. Då kan jag inte heller sova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...