blä och urk!

Igår var det tänkt att jag först skulle få lite sovmorgon, sen åka in till lägenheten o möta upp några från röda korset som ska hämta grejer jag skänkt bort. Efter det skulle jag ta en fika med min vän MJ för att sedan åka hem i lugn o ro innan jobbet börjar kl 14. ist blev det så här.

Eftersom ajg inte visste när nissarna från rödakorset skulle höra av sig fick jag damp o kunde inte sova på morgonen. Trött som fan kliver jag upp lite innan 08. Bara några minuter senare ringer de o vill fixa allt så fort som möjligt. Jag säger att jag tidigast kan va i lägenheten kl 10. NS ringer o ber mig ta med en sak han glömt o möta upp honom när jag kan under dagen. Jag får stressa igång hela morgonrutinerna o åka in till lägenheten. Det tar typ 5 min o fixa allt. Får veta att MJ inte mår bra så fikan blir inställd. Men ungefär i samma veva ringer chefen o berättar att jag jätte jätte jätte gärna får börja två timmar tidigare. Det tackar jag ja till. Pga stressen på morgonen o den uteblivna fikan hinner jag typ lämna grejen hås NS, åka hem o äta o sen åka in till jobbet igen. Mindre skoj dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...