Jobba kväll, fredag.

Då har man kommit hem från jobbet, hunnit få i sig lite mat ovarit social med NS med polare. Smet rätt snabbt från tv rummet och upp till datorn. Kan nämligen inte påstå att det är särskillt roande o vara åskådare till två nötter som sitter o skjuter ihjäl aliens med halvtaskig inlevelse.

Var rätt segt på jobbet. Körde ett kortpass men ända till stägning. Satt i kassan det mesta av tiden o när jag inte gjorde det sprang jag benen av mig för o hjälpa till o komam ikapp med allt det som vi låg efter med. Ingen av morgon personalen hade brytt sig om det meddelande jag hade lämnat kvällen innan om hur ont om tid kvälls personalens skulel ha idag om de inte hjälpte till. Jag hade bett dem göra EN av sex uppgifter o de hade bara skiti totalt i det. Sånt är inte särskillt schysst. Speciellt inte när det dessutom har krashat en kassa under dagen så vi måste slösa tid på o hjälpa reperatören genom o göra testköp m.m. o vara tillgängliga.  i o med att kassan krasha redan på förmiddagen är det ännu större anledning till att de borde försökt göra nån av de uppgifterna eftersom de då visste att vi fick ännu mer problem. Är lite irriterad på det. Märks kanske.

Nu sitte rjag iaf o funderar över va jag ska roa mig med. Ska kolal med grabbarna om de tänkt spela "mörda ailens i tusentals" hela kvällen eller om de tänker byta till nått som jag kan va med o spela.

Sk iaf uppdatera mig om av som skett här på nätet medans jag jobbat. Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...