lång dag

Hemma efter en lång dag på jobbet. Igår var jag helt inställd på att jag skulel jobab kväll idag. Så fick en liten överraskning när jag tittade på mobilen vid 21 tiden o såg att jag jobbade morgon. Vart till o ställa om o hoppa direkt i sängen ist för o va uppe som jag brukar.

Omställningen gick kanon ändå. Klav upp lite innan NS stack iväg till jobbet det vill säga vid 5. Tänkte passa på o duscha när han ändå hööll på o stökade runt så jag inte kunde sova vidare o sen sova en timme till efter duschen. Väl färdig duschad var jag så pigg att de tkändes dumt o sova. Satte mig ist vid datorn o tog det lugnt. O för en gång sskull hann jag bli hungrig inann det var dags o åka till jobebt så tidigt på morgonen så jag gjorde lite frukost. Tur var väl det fö rpå jobbet var det fullt ös medvetslös så jag hann inte med frukostrasten.

Har sen jobabt på som en tok fram till kl 15 då jag fick gå hem. O skönt var det fö rnu började det bli bra segt på jobbet. HAr lyckats med kosnten o vricka till ankeln på höger fot så har jätte ont o kan knappt gå. Det blir värre om jag sitter still så här o den får vila. När jag sen då ska upp o röra mig igen är det hemskt. Men om jag går så hålle rdet sig på en lägre smärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...