Ny dag, nya möjligheter.

Vaknade egentligen redan runt 7. Men ville inte kliva upp nä rNS antagligen skulel sova minst två timmar till. Så la mig o somnade om. Vid 9 vaknade Ns o då klev jag upp en stund senare mycket mycket tröttare än ajg avr kl 7. Varför blir det alltid så? att om man lägger sig o somnar om så blir man tröttare än om man klive rupp första gången man vaknar?

Idag är det inget planerat på schemat så vi ska bara ta det lugnt. NS sitte ro spelar starcraft o jag bloggar så än händer det inget.

Ska försöka läsa mig fram till hur stort problem det kan vara med den eventuella härdsmältan på kärnkraftverket i japan. Om det är en ny chernobyl katastrof på G elle rhur det ligger till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...