Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne!

Vaknade tidigt idag pga av solen som gör det alldeles ljust i rummet. Jag bara älskar när det blir så. För då vaknar jag mycket piggare fast än att jag kliver upp tidigare än jag brukar. Ska sitta o njuta av solen medans jag uppdaterar mig på det nya avsnittet av En unge i minuten. För jag glömde helt enkelt bort att det var igårkväll. Så ska se det idag ist. Frågan är hur smart det är o försöka äta frukost till ett sånt program. Men jag brukar inte va så känslig av mig. Äter ju ofta när jag sitter o tittat på bones o det kan ju vara riktigt vidrigt ibalnd.


Kommentarer
Postat av: marree

superfin blogg!!

2011-03-15 @ 16:58:52
URL: http://tjenapudding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...