Sommartid

Det var inte nådigt jobbigt att försöka kliva upp ur sängen idag. Har fått alldeles för lite sömn i helgen så att kliva upp kl 06.00 var ingen lätt match. Men det gick o tur var väl det. Har jobbat mellan 8-15. Vart typ inlåst med den nya praktikanten på min del av lagret för o ägna mig åt mitt ansvarsområde där. Det tog verkligen hela dagen o har fortfarande en hel del kvar. Så där lagom skoj o bara jobab med samam sak o som dessutom tar sån tid!

Efter jobbet svängde jag förbi lägenheten. Min uppsägning var bekräftad o så även adressändringen. Rikigt gött o ha det gjort. Den sista juni så är jag alltså fast med NS igen ;)
Städade av de grejer som ska hämtas av rödakorset imorgon. Orkar nämligen inte med o ha sakerna på blocket så skänkte bort en massa i förra veckan som ska hämtas imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...