Sover konstigt.

Senast dagarna har jag sovit konstigt. Dels har jag svårt o somna. Oavsätt vilken tid jag går o lägegr mig om jag lägger mig tidigt eller sent. Sen på morgonen har jag några dagar vaknat av att solen och ljuset väckt mig, tidigt. Eller så har jag helt enkelt vaknat av mig själv, utan att känna mig utvilad.

Natten som var vart konstig. Fört o främst gick NS o la sig redan kl 20.00 eftersom han kliver upp kl 04.00. Jag ville gå o lägga mig då också men det tyckte han var idiotiskt eftersom ja hade sovmorgon idag o ska jobba kväll. Dumt o bli trött tidigt idag, tyckte han. Så jag satt uppe till runt 22 tiden inan jag gick o la mig. Men när jag väl skulle sova så gick det inte. Jag tyckte hela tiden at tjag hörde olika ljud. Flög till o med upp när jag fick för mig att dörren öppnades ut. Till sist måste jag iaf ha somnat. Men nån gång mitt i natten vaknade jag till o flög upp som ett skott. Ytterligare en gång lät det som om ytterdörren öppnades. Men lika fel den här gången. Måst eha drömt eftersom jag hade sånt fnatt vid insomningen. Sen har jag legat knasigt på min vänstra axel. Så jag vaknade ytterligare en gång av att jag hade cp ont i den o knappt kunde röra mig. La mig på rygg o somnade om. Men på nått sätt har jag hamnat på den axeln igen under natten för sov så när jag vaknade på morgonen nu också. Så har en stel o smärtande vänster axel.

Nu ska jag gå o fixa lite frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...