Uppe innan solen

Var inte riktigt inställd på o kliva upp så tidigt idag även om jag visste om att jag skulle upp. Hade jätte problem med o somna igå o låg bara o snurrade runt i sängen. Undligt att inte NS blev galen på mig. Pga detta är jag iaf riktigt seg idag. Hålle rpå o gör en snabb frukost som får bestå av två kokta ägg. Kommer ändå äta lite på jobbet sen cokså. Känns som om det komme rbli en stressig dag idag. Vilket jag inte alls känner för. Det är torsdag vilket brukar reslutera i mycket folk. Så kommer lönen imorgon vilket gör att folk vågar handla. Sen är det antagligen mängder med varor som ska upp. O jag har två återsändningar till huvudlagret som måste göras. Tror dessutom inte de har fixat nått med all vår Non Food så där finns det mängder med jobb också. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt innan jag går hem kl 13.15. Som tur är så finns det ju fler som jobbar där än bara jag. Hoppas jag slippe rhålla på med varor efter öppning o kan fokusera på mitt egna område, Non Food.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...