Ur gängor

Jag är så in i bomben trött idag. Så trött att när kl ringde ställde jag om den o sov en timme till. Så trött att nu när jag äntligen kommit upp så känns det som om jag ska spy rakt ut. HAr noll motivation till o jobba idag också. Precis som i lördags. Vill inte börja veckan så här men tyvärr blir det så. Hinne rju inte tänka bort jobbet när man bara är ledig en dag åt gången o nu har jag avrit det i tre veckor så nu börjar jag tröttna på o alltid tänka jobb jobb jobb.

Har fått nån allergisk reaktion också. Har ett litet sår nedanför handleden på höger hand. Kommer inte ihåg hur jag fick det först men vet att det var nått på jobbet. Det sitter dumt till så för o skydda det satte jag dit ett plåster. i helgen nu så vaknade jag o hade lite röda prickar vid sidan av såret. har tagit bort plåstret eftersom jag inte behöver ha det när jag inte jobbar. Trodde prickarna var nån form av insektsbett eftersom de börjat vakna till liv nu o vi vädrat sovrummet rätt mycket det sista. Men idag vaknar jag upp o har tio gånger vätte klåda o röda utslag fast på motsatt sida av såret. Då fattar jag att det är precis där plåsterklistret suttit mot huden. Hur tusan kan man få en allergissk reaktion på plåster? Har använt dessa massor av gånger utan att nått liknande hänt. Får iaf stå ut med kliandet tills det förvinner o hoppas att det inte ist blir värre.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja precis, ibland finns det förpackningar som är omöjlga att öppna undra hur tillverkarna tänker.. =)

2011-03-21 @ 07:44:17
URL: http://www.jessicasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...