Vår?

Idag är det ytterligare en sån där underbart solig dag. Jag börjar faktiskt tro att våren är på väg på riktigt nu. Men imorgon kanske det snöar vem vet. Hör fåglarna kvittra utanför så jag njuter i fulla drag.

Igår blev det en riktig slapapr dag. Jag o NS spelade lite spel ihop. Sen tog vi en promenad i det fina vädret. Jag slöade till det riktigt ordentligt på kvällen. NS skulle nämligen iväg till en polare. Pga personliga grejer som hänt denna vän följde jag inte med utan lät dem ha sin grabb stund för sig själva. Jag satt hemma o avverkade lite film ist. Det blev The Turist med min favorit Johnny Depp. Tyvärr va filmen inte mycket o samla på i mina ögon. Den var extremt förutsägbar så slutet som hade en twist hade man fattat att det skulle va så redan på tåget. (ni som ser filmen eller sett den kommer förstå va jag svamlar om) Jag blev iaf besviken o hade hoppats på något bättre. Den gick o se det var allt men det var ingen höjdare.





Sen satt jag o tittade på nätet. Upptäckte att en ny säsong av en serie jag följde släppts. Så ladde ner de sex avsnitt som fanns ute o tittade på dem. Serien heter Spartacus "Gods of The Arena" en uppföljare på Spartacus Blood and Sand. Det intressanta är att denna uppföljare utspelar sig innan handlingen i den första delen. Jag har ärligt talat inet förstått om de hör ihop eller är två serier vart för sig med samma figurer som spelar i dem.

Sen nä rNS väl kom hem på kvällen så tittade vi på två animerade filmer. Megamind och Despicabel Me (stavning?) Höll iaf på o garva ihjäl mig. Så underbara filmer. Skrattade massor. Helt klart sevärda båda två även om det är så kallade barnfilmer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...