What the fu....?!?!?

Tror jag berättade omd et faktum att vår lilla butik blivit utvald i en stor kontroll från tyskland. Denna började igår eftermiddag och ska hålal på hela onsdagen med slut på torsdagen. Inför denna kontroll har det ordnats till en hel del i butiken. Jag fick ju bland annat ett jävla stohej med o fixa min anvsardel i butik o på lager. Gjorde ett otroligt bra jobb med lagret. Så det enda de sen vågade klaga på  (som jag hört hittills) var att jag råkat lagra in samma vara två gånger fats i olika banankartonger som sen hamnat på olika ställen längs med väggen där de ska stå. Det tycker jag är ett bra betyg, när de inte hittar nått annat att klaga på.

Dessvärre fick jag en utskällning om skyltar i butik. SKyltar som jag inte jobbat med på evigheters evighet. Men bara för att jag är ansvarig för det området så var det mitt fel att andra slarvat bort skyltarna. Jag blev så förbannad eftersom ajg vet precis vem det är som är slarvig o alltid gör fel. Men samtdigt vill jag inte skylla ifrån mig. Så jag sa bara som det var. Att jag inte jobabt med skyltarna på det viset på flera veckor så det visste jag inget om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...